Informace:
Přihlásit se
0 Kč

Víkend na oblíbené vodě

Sice to vypadalo, že víkend strávíme úplně jinou činností, ale když jsme ve čtvrtek
zjistili, že můžeme jet za rodinou na Moravu až v neděli, naše rozhodnutí vyrazit aspoň na
krátký víkend na ryby bylo rychlé, navíc se mělo na víkend ustálit počasí a slibovali, že bude
krásně slunečno. Po práci rychle nabalit a v šest hodin už jsme s manželkou vyjížděli na moji
srdeční vodu, Oplatil. Byl jsem dopředu rozhodnutý, že bych chtěl chytat z druhé strany od
silnice, proto jsem po příjezdu k vodě vytáhl dalekohled, abych zjistil obsazenost míst. Bylo
volné pouze jedno místo, asi se nikomu nechtělo sedět v rohu v zátoce, takže jsme ani neměli
na výběr. Na tomhle místě jsem nikdy nelovil, takže i pro mě to vlastně bylo něco nového a
taková malá výzva, jestli se mi podaří vůbec něco chytit. Kolem osmé už jsem měl nahozeno,
otevřel jsem si pivko, abych ukojil žízeň, protože slunko mělo ještě dost sílu, takže při
činnosti s postavením bivaku a vybalení všech věcí, se člověk fakt zpotí, s tím, že za chvíli
něco naspombuju, abych měl na večer zakrmeno. Během chvíle se ale rozjel levý prut, takže
jsem si řekl, že nám to hezky začíná a po malé chvíli jsem pouštěl zpátky do vody neváženého
lysce kolem 12-ti kolo. Jitka musela odjet na noc domů, takže jsem si v jedenáct zalezl do
spacáku a pozoroval jsem hladinu. Trošku jsem si u toho zdřímnul, až mě probral zvuk
pípáku. Bylo třičtvrtě na dvanáct a já zdolával druhého kapra, byl to opět lysec, odhadem 15
kilo. Když jsem opět zalezl do spacáku, tak jsem přemýšlel, že to vlastně ani není špatné
místo na chytání, vpravo od sebe mám zátoku, kde nikdo neloví, takže ani ryby neruší, a když
budu házet co nejdál, tak mám šanci i na ryby, které proplavou zleva, za montážemi ostatních
lovících rybářů. Ráno v pět mi pak přišel třinácti kilový kapřík a ve čtvrt na devět první šupik
12 kilo. Kolem deváté přijela Jitka, tak jsme společně posnídali, já opět zakrmil a čekali jsme
na další záběr. Kolem jedné hodiny za námi přijel kamarád a parťák ze závodů Milan
s manželkou Barunkou, s tím, že Milan bude taky do večera chytat. Stalo se mu to co mě,
první záběr po nahození na sebe nenechal dlouho čekat, asi za pět minut, měl na prutě
pěknýho šupináče kolem 10-ti kilo. Asi za půl hodiny se mu prut rozjel podruhé, a když začal
kapra zdolávat, rozjel se prut i mně. Něco bylo ale špatně, kapr mi po malé chvíli spadl.
Rychle jsem hodil montáž do stejného místa a za pár okamžiků mi Milan, stále při zdolávání
svého kapra, hlásí, že mám záběr, že se mi dopíná swinger. Hned jsem poznal, že je to větší
ryba a užíval jsem si krásný souboj. Kaprovi se moc z vody nechtělo, několikrát si to u břehu
rozmyslel a rozjel se zpátky na jezero. Když pak najel do podběráku, bylo mi jasné, že to je
má první dvacka z této vody. Po zvážení měl lysec 21.66 kg, takže obrovská radost. V té
chvíli za námi přijel kamarád Filip z Rybiny s rodinkou, který mi pomohl s focením, takže se
můžu podělit o pár fotek tohoto krasavce. Milan do osmi hodin chytil tři kapry, nej měl kolem
14-ti kilo, ale odjížděl spokojený a domluvili jsme se na další víkend. U mě se večer
opakoval, záběr přišel zase ve třičtvrtě na dvanáct, Jitka už spala, takže ani neviděla, jak jsem
se loučil s krásným 17-ti kilovým šupináčem. Ráno jsem trošku zaspal, nahazoval jsem kolem
půl šestý, takže jsem asi propásl ryby na své pravidelné cestě kolem páté. Ale ve čtvrt na
devět nezklamali, opět záběr, lysec kolem 12-ti kilo. Pak už jsme museli začít balit. Už jsem
chtěl stáhnout pruty, když se opět ozval záběr, a tak si i Jitka zdolala kapříka kolem 11-ti kilo.
Kapry jsem nevážil, kromě tý dvacky, protože už jsem podobných kousků nachytal a nafotil
spoustu, tak jsem je po vyháčkování s pocitem krásného souboje pouštěl z podložky zpět do
vody.

Takže to
je ode mě taková malá svodka z tohoto krásného slunečného víkendu, kdy jsme si i těch pár
hodin u vody užili s krásnými kapry.

Aligátor

Rybářské potřeby

Rybářské potřeby Rybina e-shop Vám nabízí široký výběr rybářských potřeb. Rybářské pruty, navijáky, vlasce, stojany na pruty a další. Nabízíme skvělé akce a slevy na rybářské potřeby po celý rok.

Rybářské potřeby Rybina e-shop

Připravili jsme pro Vás rybářské potřeby k rybaření jako jsou rybářské prutyrybářské navijákystojany na pruty, rybářské vlasce, sňůry, rybářské podběráky, oblečení pro rybáře, nafukovací čluny , motory, rybářská křesla, rybářská lehátka, bivaky a deštníky, krmení pro ryby, boilies, obaly na pruty, čelovky, umělé nástrahy, rybářská bižuterie, knihy o rybaření a další.