0 Kč
Novinky eshopu
Věrnostní program sleva 5-10% na vaší objednávkuVyužít slevu
Doprava zdarma
Novinka
SADA ZICO UNICARP III (4 indik.+1 příjm.+kufřík)
Sada v kufírku se čtyřmi indikátory UNICARP III a přijímač (4+1)+ zkušební baterie, popruh na krk, držák přijímače na opasek~~Nový model UNICARP III s možností volby barvy navazuje na úspěšnou řadu indikátorů UNICARP. Do jeho originálně řešeného, kompaktního a voděodolného těla byla vložena elektronika té nejlepší kvality. Dvojitá kontrola výroby nám dovoluje poskytnout tříletou záruku, což řadí tento výrobek do vyšší kategorie na trhu. Unicarp III disponuje nejen originálním vzhledem, ale řadou UNI-kátních funkcí reflektujících potřeby předních kaprařů, ale reguje i na obecné požadavky běžných rybářů např. funkce "Incognito" -indikace záběru pouze na přijímači; "Lighthouse" pro lokalizaci lovného místa při zavážení, "Alarm" proti krádeži prutů; "Drop back" funkce- zpětný záběr (padák) indikovaný na "S" LED panelu a zvukem. Celé ovládání probíhá intuitivně tak jako u předchozího modelu. Pro přehlednost byl tento model vybaven pro zapnutí a vypnutí indikátoru páčkou. Zapnutím do polohy ON na "S" panelu navíc zobrazuje podíl dílků aktuálního nabití 9V baterie. Regulace hlasitosti "V", tónu "T" a citlivosti "S" je volena klasickými potenciometry se zobrazením hodnoty na "S" panelu. Modifikace nočního osvětlení, rolničky, paměťové diody a majáku je ovládáno tlačítkem - ZICO. Tímto se značně zpřehlednila volba jednotlivých funkcí a je zcela intuitivní. Napájení je řešeno 9V baterií, která je volně dostupná ve většině obchodech, nicméně životnost baterie určuje používání indikátoru. (vzdálenost mezi indikátorem a přijímačem, používání přední zavážecí diody apod.) Na přijímač lze snadno napárovat až 6 indikátorů s unikátním kódováním. Jednotlivé indikátory Unicarp III lze párovat i na předchozí přijímač setů UNICARP (ID UNI 2, UNI 3, UNI 4) a rovněž na přijímač UNICARP II a to stejným jednoduchým způsobem. Dostupnost pro jednotlivé indikátory řady Unicarp III je docílena prodloužením antény v jeho těle a dosahuje více než 200m. Vice o jednotlivých funkcích se dočtete v návodu viz."přílohy ke zboží" Výrobek se také dodává v kufírkových sadách 2+1, 3+1, 4+1 výhodou Unicarpu III je, že nemusíte vybírat barvu do vašeho setu, jelikož na Unicarpu III lze libovolně přepínat barvy- poslední zvolená se uloží do nastavení se svojí pozicí kanálu na přijímači (max 6 barev: žlutá, zelená, modrá, červená, fialová, bílá) ~~Technické parametry Indikátoru:~- Digitální technologie řízená mikroprocesorem~- MC - multicolor~- Regulace hlasitosti 0+4 úrovně~- Regulace tónu 5 úrovní tónu~- Regulace citlivosti 5 úrovní~- Vysoká viditelnost LED diod, s možností volby jasu~- LED diody s 20 vteřinovou pamětí~- Pohotovostní režim LED diod, noční osvětlení~- Integrovaný výstup na swinger, snag s 20s pamětí~- Funkce "Incognito" -indikace záběru pouze na přijímači ~- Funkce "Alarm" proti krádeži prutů~- Funkce "Incognito" a "Alarm" současně~- Funkce "Lighthouse" pro lokalizaci lovného místa při zavážení~- Indikace nabití baterie po zapnutí indikátoru~- "Drop back" funkce- zpětný záběr (padák) indikovaný na "S" LED panelu a zvukem~- Black chrom šroub s aretací pozice silnou gumičkou~- Voděodolné a pogumované tělo indikátoru~- Provozní frekvence pro bezdrátového vysílání: 433MHz, dosah 200m~- Provozní napětí: 9V (zkušební baterie 9V je součástí výrobku)~~3 roky záruka
5 490 Kč
Skladem